Wszyscy mamy dwa serca

150x110

Już 13 grudnia, na miesiąc przed 21. Finałem WOŚP, w Internecie bić zaczyna swoim rytmem e-Serce. Akcja organizowana jest po raz drugi przez mikropłatności YetiPay oraz w tym roku także przez portal społecznościowy NK.pl. Na rozświetlenie przez Internautów czeka 650 tysięcy pikseli o wartości 300 000 złotych. Aplikacja dostępna jest na stronie http://e-serce.wosp.org.pl, a także specjalnie dla Użytkowników NK.pl pod adresem http://nk.pl/wosp. Kilka groszy wystarczy, by włączyć się w akcję ratowania życia dzieci i zapewniania godnej opieki medycznej seniorom. To główny cel tegorocznej edycji WOŚP. Akcję e-Serce wsparło 15 polskich Gwiazd.

e-Serce to internetowa zbiórka pieniędzy, której mechanizm polega na zaświecaniu przez Internautów pikseli. Całość utrzymana jest w konwencji zabawy. Użytkownicy na e-Sercu mogą coś narysować, napisać, wyznać komuś miłość, a potem podzielić się tą informacją ze znajomymi na najpopularniejszych serwisach społecznościowych. Dzięki dedykowanym linkom, możliwe będzie pokazanie znajomym swojej pikselowej twórczości pozostawionej na e-Sercu.

Aplikacja w momencie startu przedstawia logo WOŚP w odcieniach szarości. Wraz z przybywaniem nowych pikseli, serce przybierać będzie swoją oryginalną kolorystykę. Wartość darowizny zależna jest od ilości pikseli wykorzystanych do stworzenia indywidualnej grafiki i wahać się będzie od kilku groszy do kilkunastu złotych. Na cenę wpływa także lokalizacja pikseli na e-Sercu. Przekazania darowizny można dokonać za pośrednictwem szybkich mikropłatności YetiPay lub e-przelewów. Jeśli uda się zaświecić całe e-Serce, na konto WOŚPu wpłynie 300 000 zł.

Druga edycja e-Serca realizowana jest w kooperacji mikropłatności YetiPay oraz największego polskiego portalu społecznościowego NK.pl. Nawiązanie współpracy pomiędzy YetiPay i NK na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest naturalną konsekwencją prospołecznej działalności obu firm. Jako system mikropłatności online i portal społecznościowy, razem dysponujemy narzędziami i zasobami, które w efektywny sposób możemy wykorzystać. Liczymy na to, że wielomilionowa społeczność polskich Internautów wraz z przyjaznym systemem mikropłatności zaowocuje szybkim zapełnieniem e-Serca i kolejnym sukcesem akcji - mówi Rafał Skwiot, Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu i PR w Naszej Klasie Sp. z o.o.

E-Serce gra już po raz drugi.  W ubiegłym roku rozświetliliśmy razem 370 000 pikseli. W tym roku postawiliśmy sobie poprzeczkę wyżej. Zadaniem naszym i Internautów jest rozświetlić 650 000 pikseli. Liczymy na pobicie wielkiego rekordu. E-Serce to przepiękna zabawa dla Internautów! Razem zbudujemy największe internetowe serce na świecie. Niech ta akcja pokaże po raz drugi, że Internauci mają ogromną siłę i że godnie reprezentują dobrą ideę jaką jest cel 21. Finału, czyli wspieranie ratowania życia dzieci i godnej opieki medycznej seniorów - komentuje Jurek Owsiak, pomysłodawca i założyciel Fundacji WOŚP.

Do akcji e-Serce przyłączyło się 15 najpopularniejszych Gwiazd w Polsce. Razem z Internautami e-Serce rozświetlają: Anja Rubik, Robert Lewandowski, Maciej Stuhr, Kamil Bednarek, Aleksandra Kwaśniewska, Michał Piróg, Doda, zespół Volver, Zbyszek Bartman, Edyta Herbuś, Majka Jeżowska, zespół Enej, Halinka Mlynkova, Weronika Rosati oraz Maciej Musiał. Wszyscy artyści złożyli na e-Sercu swoje podpisy, a część z nich przygotowała dla swoich fanów opcję zaświecania pikseli w ich imieniu. Fani Kamila Bednarka oraz Dody mogą przekazać darowiznę zaświecając piksele w logotypach swoich idoli, a dla fanów Roberta Lewandowskiego zostały przygotowane piłki, które zastąpiły tradycyjne kropki nad „i” w logotypie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzięki wielkiemu zaangażowaniu gwiazd udało się przygotować także spot reklamujący akcję. Spot będzie emitowany w Multikinach w całej Polsce, a także na oficjalnych kanałach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, NK.pl oraz YetiPay w serwisie YouTube - http://youtu.be/Dd5sX9Q5iw0

Patronat medialny nad akcją objął: magazyn Party, serwis Afterparty.pl, Polki.pl oraz Fleszstyle.pl, a także Łukasz Jakóbiak – twórca internetowego talk-show „20m2 Łukasza”. Akcję wspiera również polska blogosfera, którą reprezentują Artur Kurasiński (blog.kurasinski.pl), Grzegorz Marczak (antyweb.pl), Tomek Tomczyk (kominek.in), Maciej Budzich (mediafun.pl) oraz Paweł Tkaczyk (paweltkaczyk.midea.pl).